loading...

راسخ

بازدید : 11083
يکشنبه 9 مهر 1402 زمان : 14:35

این بازار محبوبترین مرکز خرید دبی در جمیرا به حساب میآید. محوطه داخلی موزه آینده دبی به شکلی دیزاین شده است که هر کسی که از آن دیدن می کند، احساس می کند که وارد دنیای رویاها شده است. اگر کسی از شما بپرسد که در دبی شمش های طلا را از کجا بخرید، پاسخ اینجاست. دبی مملو از مکانهای زیبا است که میتوان آنها را به فهرست دیدنیهای جهان اضافه کرد. نمای این موزه بسیار زیبا و خاص است به همین دلیل میتوان به عنوان منحصربه فردترین لوکیشن عکاسی دبی نام برد. این تالاب چه در زمستان و چه در تابستان شاهد حضور پرندگان مهاجر است و به همین دلیل جزو لوکیشن عکاسی دبی به حساب میآید. این بزرگراه 8 لاین دارد و دبی را به دیگر شهرهای کشور امارات متصل میکند. در حال حاضر در کشور ما کارگران اهل کشور افغانستان یا کاگران ایرانی همراه با خانواده های خود بطور دائمی در این ساختمانها حضور دارند. این ویزا شامل اقامت ۱۴ روزه، یک ماهه و سه ماهه میباشد که مسافران و گردشگران با توجه به مدت زمان اقامت خود میتوانند هر کدام از آن هارا تهیه کنند. هزینه ورودی این پارک برای مدت 20 دقیقه حدود AED30 (درهم) و برای مدت 40 دقیقه حدود AED45 (درهم) می باشد. متوسط: برای اقامت در هتلهای ۴ ستاره بهازای هر شب حدود 200 دلار به بالا هزینه دارد.

Free photo multi colored sea life swims in underwater paradise generated by ai این هتل دارای ۶۰ طبقهاست و معمار آن اتکینز خاورمیانه (به انگلیسی: Atkins Middle East) میباشد. اوتلت استور دبی اولین مرکز خرید اوتلت در خاورمیانه و میزبان بیش از ۱۲۰۰ برند برتر جهانی است. در شهر دبی شکلاتهای فراوانی با طعم و مزه دلچسب و شیرین وجود دارد. تجهیزات این سینما بینظیر است و علاوه بر سالن بزرگسالان، سالنی هم با رنگهای زیبا و متنوع مخصوص کودکان وجود دارد که فیلمها یا انیمیشنهای مخصوص سن آنها را اکران میکند. البته در حال حاضر، ساخت و سازهای زیادی در این منطقه در حال انجام است که تا حدودی مناظر را مختل میکند که پس از تکمیل، این مکان بدون شک همچنان یکی از زیباترین مکانهای دبی خواهد بود. کارشناسان این شرکتها پس از بررسیهای مختلف به این نتیجه رسیدند که بهترین نقطه برای ساخت زیباترین و یکی از بزرگترین آکواریومهای دنیا در همسایگی برج خلیفه و دبی مال است. جدا از جاذبههای مهم آن مانند اسپلش سافاری (Splash Safari) و جوکر سوکر (Joker Soaker)، در پارک آبی لگولند کودکانتان میتوانند با استفاده از لگوها برای خود قایق درست کنند و آن را به آب بیاندازند! اوت لت ها دارای قوانین خاص خود هستند. آنها را جمع آوری کرده و در این اوت لت ها با قیمت باورنکردنی به فروش میرسانند. قبل از خرید حواستان را دوبرابر جمع کنید که پس از خرید نمیتوانید آن را پس دهید. پس هنگام خرید کالا، از سالم بودن، تمیز بودن و شکسته نبودن کالا اطمینان حاصل نمایید. حتی در بهترین فرودگاههای دنیا هم، شما صرفا امکاناتی را برای اطمینان از پرواز راحت خود در یافت خواهید یافت. برای کاوش در حواس خود به اسپا سر بزنید تا از فناوری جدا شوید و دوباره به ذهن، بدن و روح وصل شوید.

برای گرفتن عکس در اینجا بهتر است صبح زود در هنگام طلوع آفتاب دست به کار شوید که هم نور بهتری داشته باشید و اطراف مجسمه خلوت و ساکت باشد و هم با ازدحام جمعیتی که دوست دارند با آن عکس بگیرید رو به رو نمیشوید. هتل چهارم، هتل رافلز خواهد بود که معماری آن به شکل اهرام مصر بوده و پاسخگوی هر سلیقهای میباشد. نام “شهر” برگرفته از مصر باستان است. کلمه “تفکر زیبا” در یونانی منبع مناسبی برای این نام است. از ویژگیهای این بازار آن است که با ورود به بازار، عطر انواع ادویهها، چای، زعفران و گیاهان معطر به مشام میرسد. در صورت نداشتن لباس مناسب، گردشگران می توانند از لباس های سنتی عرب ها استفاده کنند و پس از استفاده، آن را به مسئولین پس دهند. پس به محض خرید این کارتها باید در همان روز خریدهایتان را انجام دهید. همان طور که میدانید، اژدها نمادی از کشور چین است. دبی مال با مساحتی 1.124.000 متر مربعی بخشی از برج خلیفه معروف است که مهمترین و بزرگترین پروژه کشور امارات و بلندترین برج جهان است. در دبی موزهای وجود دارد که در آنجا طرز تهیه قهوه در کشورهای مختلف و همچنین ابزار مورد نیاز برای درست کردن قهوه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته که دیدن این موزه خالی از لطف نیست و این موزه ها از جاهای دیدنی معروف دبی هستند. در این فرودگاه، هیچگونه نگرانی از بابت مواد غذایی و خوراکی نخواهید داشت چرا که طیف گسترده و متنوعی از انواع رستورانها و فروشگاههای مواد غذایی در این فرودگاه وجود دارد که انواع غذاها، فست فودها و خوراکیهای مختلف و مربوط به کشورهای مختلف را میتوانید در این قسمت تهیه کنید.

مسئولین ساحل جمیرا، با گذاشتن علامت های اخطار، این مکان های پر خطر را مشخص کرده اند و وارد شدن افراد به آب این مناطق برای شنا کردن، ممنوع است. با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با یکی از زیباترین مناطق گردشگری دبی آشنا سازیم . ساحل جمیرا به دلیل مجهز بودن به امکانات تفریحی، رفاهی و مناطق سرسبز بیشمار جزو بهترین ساحل های دبی شناخته شده است و ساحل جمیرا از قدیمیترین سواحل دبی نیز محسوب میشود. بهترین نوع عود، عود روغنی است که از درخت آگار گرفته میشود و در انواع ترکیبی و خالص به فروش میرسد. تفاوت کابینهای خانوادگی و کابینهای خانوادگی پلاس این است که در کابینهای خانوادگی، هیچ نوع خوراکی یا نوشیدنی برای مهمانان سرو نمیشود؛ اما درصورت رزرو کابین خانوادگی پلاس میتوانید یک میانوعده و یک نوشیدنی به دلخواه خود انتخاب کرده و همراه با خانواده خود میل کنید. اگر به این مرکز خرید رفتید، پیست اسکی را فراموش نکنید که بخشی از این مرکز خرید را به خود اختصاص داده و مشهورترین پیست اسکی سرپوشیدهی جهان است. در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید و این سوال که دبی کجا عکس بگیریم در ذهنتان است میتوانید هم در تور عکاسی در دبی که توسط شرکتهای که خدمات گردشگری در این شهر را ارائه میدهند شرکت کنید. ویدا دبی مال (Vida Dubai Mall) یک پروژه مسکونی است که توسط یکی از توسعهدهندگان برجسته املاک در امارات متحده عربی، شرکت ساختمانی اعمار “Emaar Properties” توسعه یافته است.

اینجا همان جایی است که شما در تور دبی گردی حتما باید از آن دیدن کنید. » حتما برای همه پیش آمده وقتی که سرما میخورید بینیتان میگیرد، استفاده از بوخور باعث باز شدن بینی شده و بیماری سریع خوب میشود. این خیابان از عریضترین خیابانهای کشور امارات است که به عنوان شاهرگ اصلی دبی نیز شناخته میشود. در سایر بخش ها نیز به تناسب از فضای معماری ویژه آن کشور بهره برده شده است. ساعات بازدید از موزه توهمات دبی: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب و سایر روزهای هفته و تعطیلات رسمی از 10:00 صبح تا 11:00 شب. ساعت کاری: 10:00 صبح الی 10:00 شب. برای بازدید از این مسجد یک سری تورهای رایگان نیز تشکیل میشود که از ساعت 9 تا 11:30 صبح در روزهای یکشنبه تا 5شنبه اطلاعات کاملی را درباره این مسجد به زبان انگلیسی برای بازدیدکنندگان هتل های دبی ارائه مینمایند. البته به یاد داشته باشید کارت مذکور تنها یک روز اعتبار دارد، بنابراین به هیچ وجه استفاده از آن را به روزهای بعد موکول نکنید.اوتلت مال دبی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. دسترسی به این مکان با تاکسی و اتوبوس امکانپذیر است.

اگر می خواهید مسافت بین ایستگاه مترو و برج خلیفه را پیاده بروید، میتوانید از اتوبوس های خط F13 برای طی کردن این مسیر استفاده کنید. گزینههای دیگری که میتوان پیشنهاد داد استفاده از مترو است. اگر بخواهید از فرودگاه بینالمللی شهر دبی به مرکز شهر بروید، کافی است از خط قرمز رنگ مترو دبی استفاده کنید و در ایستگاه CITY CENTER پیاده شوید. اگر شما هم طرفدار قهوه هستید حتما سری به این موزه بزنید و با کار قهوه سازان بیشتر آشنا شوید. بعد از اینکه در دریاچه یخزده شناکردید حتما به کافه آسمان دبی بروید و یک لیوان شکلات داغ معروف آنجا را بخورید تا گرم شوید. از هتلهایی که معمولا عکاسان از آنها برای سوژهی عکاسی استفاده میکنند میتوان به هتل 5 ستاره آرمانی که در برج خلیفه قرار دارد اشاره کرد که از هر اتاق این هتل نگاه کنید، میتوانید منظره دبی و رقص فوارههای معروف دبی را ببیند. تا گردشگران تور دبی، بهترین خرید را در سفر به دبی داشته باشید. اگر با قایق از نهر دبی می گذرید پس از پیاده شدن در محله بور دبی، اولین جاذبه ای که به آن می رسید، بازار پارچه دبی خواهد بود. از ویژگیهای ساحل مرکاتو دبی، نزدیک بودن آن به مرکز خرید مرکاتو است که این امکان را به گردشگران میدهد تا پس از لذت بردن از ساحل برای صرف غذا و استفاده از امکانات دیگر به این مرکز خرید مراجعه کنند. نکتهی جالبی که در زمان عکاسی از بال دو فرشته دبی وجود دارد این است که برج خلیفه در پشت پس زمینه خواهد بود که به عکس شما جلوهی زیبایی میبخشد. موزهی آینده Museum of the Future به دلیل شرایط کرونا با دو سال تاخیر در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ افتتاح شد. نمای موزهی آینده دبی بیضی شکل و از فولاد ضد زنگ به تعداد 1024 قطعه با طول 14 کیلومتر است که با کمک ربات ساخته شد.

اگر قصد دارید بهترین طعم غذاها را تجربه کنید، بهتر است به فودکورت بی نظیر Dubai Mall بروید. اگر به دنبال تهیهی سوغاتی هستید، و میخواهید با کمترین هزینه آنها را تهیه کنید، میتوانید در «کاونت گاردن» انواع صنایع دستی، جواهرات، لوازم کادویی، لباسهای محلی و اجناس عجیبوغریب را تهیه کنید. در ماه ژانویه (دی ماه) همیشه هزینه اقامت در هتلهای این شهر بیشتر است و تنها برای یک شب باید ۲۷۷ دلار پرداخت کنید. پیست نادالشبا در سال 1986 بعنوان یک پیست اسب دوانی افتتاح شد، و در سال 2009 این پیست تخریب شد و اکنون بعنوان بخشی از تاسیات میدان مسابقه است. راس الخور دبی تالابی است که توسط شهرداری دبی برای جذب تعداد زیادی از پرندهها، سخت پوستان، پستانداران کوچک و ماهیها بازسازی شده و برای نگهداری حیوانات، این تالاب حصار کشی شده است. اگرچه کودکان برای لذت بردن از بسیاری از سرسرههای پارک باید قدشان از 1.2 متر بیشتر باشد، اما کودکان کوچک در منطقه بازی کودکان اسپلشرز، هزارتویی از تونلها، لولهها و فریم های کوهنوردی مناسب برای کودکان، لذت خواهند برد. اما مزیت آکواریوم لاست چمبرز نسبت به آکواریوم دبی این است که برای شما تفریحات متعددی را تدارک دیده است تا بتوایند یک روز کامل را با خانواده و کودکانتان در آن سپری کنید و لذت ببرید. در موزه قهوه فروشگاههایی برای خرید انواع قهوه تدارک دیده شده است.

قهوه دبی بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد. روزهای یکشنبه و چهارشنبه نیز به ازای هر ۱۰۰ درهم خرید میتوانید یک فنجان قهوه مهمان این مرکز شوید.اوتلت مال دبی در مجموع شامل بازار دبی، هتلهای شناور، هتل سوما، هتل بودجه و یک مرکز فرهنگی تفریحی است. یکی از این سوغات دبی شکلات شتری دبی است که طعم شیری دارد و شبیه شترهای کوچک است؛ به همین دلیل به شکلات شتری معروف شده است. عصارهای کاملا کاربردی که در شیشههای کوچک به فروش میرسد. یک شهربازی کوچک (چاکیچیز) برای کودکان خیالتان را از بابت سر نرفتن حوصلهی فرزندتان راحت میکند. همچنین هتل لگولند به بسیاری از جاذبههای گردشگری دبی نیز نزدیک بوده و میتوانید از پارک آبی و شهربازی لگولند نیز لذت ببرید. سیستم امنیتی که در این شهربازی به کار گرفته شده است، مشتریان و گردشگران را قادر میسازد تا با خیالی آسوده و کمترین نگرانی (بدون هزینهی اضافی) در مورد کودکشان مشغول انجام خریدهایشان شوند. پارک آبی لگولند به بهترین شکل ممکن، تفریحات خود را در دو فضای سرپوشیده و بدون سقف تقسیم کرده است و به همین دلیل حتی در گرمترین روزهای سال هم میتوانید به راحتی در این پارک تفریح کنید. شما میتوانید با بستهبندی خوب و دقیق ادویه، بدون اینکه چمدان و لباسهایتان بو بگیرد این سوغاتی خوشبو را برای آشنایان خود ببرید. به خاطر وجود انسولین در شیر شتر کسانی که دیابت دارند بدون هیچ ترسی میتوانند از این نوع شکلات استفاده کنند. البته در بعضی از این شکلاتها از شیر شتر که فواید بسیاری دارد استفاده میشود. «از بوخور چه استفادهای میشود؟ 1.5 دریافت وقت سفارت آمریکا به چه صورتی انجام میشود؟ ساعتهای کاری برج دبی چه زمانهایی است؟

این بازار محبوبترین مرکز خرید دبی در جمیرا به حساب میآید. محوطه داخلی موزه آینده دبی به شکلی دیزاین شده است که هر کسی که از آن دیدن می کند، احساس می کند که وارد دنیای رویاها شده است. اگر کسی از شما بپرسد که در دبی شمش های طلا را از کجا بخرید، پاسخ اینجاست. دبی مملو از مکانهای زیبا است که میتوان آنها را به فهرست دیدنیهای جهان اضافه کرد. نمای این موزه بسیار زیبا و خاص است به همین دلیل میتوان به عنوان منحصربه فردترین لوکیشن عکاسی دبی نام برد. این تالاب چه در زمستان و چه در تابستان شاهد حضور پرندگان مهاجر است و به همین دلیل جزو لوکیشن عکاسی دبی به حساب میآید. این بزرگراه 8 لاین دارد و دبی را به دیگر شهرهای کشور امارات متصل میکند. در حال حاضر در کشور ما کارگران اهل کشور افغانستان یا کاگران ایرانی همراه با خانواده های خود بطور دائمی در این ساختمانها حضور دارند. این ویزا شامل اقامت ۱۴ روزه، یک ماهه و سه ماهه میباشد که مسافران و گردشگران با توجه به مدت زمان اقامت خود میتوانند هر کدام از آن هارا تهیه کنند. هزینه ورودی این پارک برای مدت 20 دقیقه حدود AED30 (درهم) و برای مدت 40 دقیقه حدود AED45 (درهم) می باشد. متوسط: برای اقامت در هتلهای ۴ ستاره بهازای هر شب حدود 200 دلار به بالا هزینه دارد.

Free photo multi colored sea life swims in underwater paradise generated by ai این هتل دارای ۶۰ طبقهاست و معمار آن اتکینز خاورمیانه (به انگلیسی: Atkins Middle East) میباشد. اوتلت استور دبی اولین مرکز خرید اوتلت در خاورمیانه و میزبان بیش از ۱۲۰۰ برند برتر جهانی است. در شهر دبی شکلاتهای فراوانی با طعم و مزه دلچسب و شیرین وجود دارد. تجهیزات این سینما بینظیر است و علاوه بر سالن بزرگسالان، سالنی هم با رنگهای زیبا و متنوع مخصوص کودکان وجود دارد که فیلمها یا انیمیشنهای مخصوص سن آنها را اکران میکند. البته در حال حاضر، ساخت و سازهای زیادی در این منطقه در حال انجام است که تا حدودی مناظر را مختل میکند که پس از تکمیل، این مکان بدون شک همچنان یکی از زیباترین مکانهای دبی خواهد بود. کارشناسان این شرکتها پس از بررسیهای مختلف به این نتیجه رسیدند که بهترین نقطه برای ساخت زیباترین و یکی از بزرگترین آکواریومهای دنیا در همسایگی برج خلیفه و دبی مال است. جدا از جاذبههای مهم آن مانند اسپلش سافاری (Splash Safari) و جوکر سوکر (Joker Soaker)، در پارک آبی لگولند کودکانتان میتوانند با استفاده از لگوها برای خود قایق درست کنند و آن را به آب بیاندازند! اوت لت ها دارای قوانین خاص خود هستند. آنها را جمع آوری کرده و در این اوت لت ها با قیمت باورنکردنی به فروش میرسانند. قبل از خرید حواستان را دوبرابر جمع کنید که پس از خرید نمیتوانید آن را پس دهید. پس هنگام خرید کالا، از سالم بودن، تمیز بودن و شکسته نبودن کالا اطمینان حاصل نمایید. حتی در بهترین فرودگاههای دنیا هم، شما صرفا امکاناتی را برای اطمینان از پرواز راحت خود در یافت خواهید یافت. برای کاوش در حواس خود به اسپا سر بزنید تا از فناوری جدا شوید و دوباره به ذهن، بدن و روح وصل شوید.

برای گرفتن عکس در اینجا بهتر است صبح زود در هنگام طلوع آفتاب دست به کار شوید که هم نور بهتری داشته باشید و اطراف مجسمه خلوت و ساکت باشد و هم با ازدحام جمعیتی که دوست دارند با آن عکس بگیرید رو به رو نمیشوید. هتل چهارم، هتل رافلز خواهد بود که معماری آن به شکل اهرام مصر بوده و پاسخگوی هر سلیقهای میباشد. نام “شهر” برگرفته از مصر باستان است. کلمه “تفکر زیبا” در یونانی منبع مناسبی برای این نام است. از ویژگیهای این بازار آن است که با ورود به بازار، عطر انواع ادویهها، چای، زعفران و گیاهان معطر به مشام میرسد. در صورت نداشتن لباس مناسب، گردشگران می توانند از لباس های سنتی عرب ها استفاده کنند و پس از استفاده، آن را به مسئولین پس دهند. پس به محض خرید این کارتها باید در همان روز خریدهایتان را انجام دهید. همان طور که میدانید، اژدها نمادی از کشور چین است. دبی مال با مساحتی 1.124.000 متر مربعی بخشی از برج خلیفه معروف است که مهمترین و بزرگترین پروژه کشور امارات و بلندترین برج جهان است. در دبی موزهای وجود دارد که در آنجا طرز تهیه قهوه در کشورهای مختلف و همچنین ابزار مورد نیاز برای درست کردن قهوه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته که دیدن این موزه خالی از لطف نیست و این موزه ها از جاهای دیدنی معروف دبی هستند. در این فرودگاه، هیچگونه نگرانی از بابت مواد غذایی و خوراکی نخواهید داشت چرا که طیف گسترده و متنوعی از انواع رستورانها و فروشگاههای مواد غذایی در این فرودگاه وجود دارد که انواع غذاها، فست فودها و خوراکیهای مختلف و مربوط به کشورهای مختلف را میتوانید در این قسمت تهیه کنید.

مسئولین ساحل جمیرا، با گذاشتن علامت های اخطار، این مکان های پر خطر را مشخص کرده اند و وارد شدن افراد به آب این مناطق برای شنا کردن، ممنوع است. با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با یکی از زیباترین مناطق گردشگری دبی آشنا سازیم . ساحل جمیرا به دلیل مجهز بودن به امکانات تفریحی، رفاهی و مناطق سرسبز بیشمار جزو بهترین ساحل های دبی شناخته شده است و ساحل جمیرا از قدیمیترین سواحل دبی نیز محسوب میشود. بهترین نوع عود، عود روغنی است که از درخت آگار گرفته میشود و در انواع ترکیبی و خالص به فروش میرسد. تفاوت کابینهای خانوادگی و کابینهای خانوادگی پلاس این است که در کابینهای خانوادگی، هیچ نوع خوراکی یا نوشیدنی برای مهمانان سرو نمیشود؛ اما درصورت رزرو کابین خانوادگی پلاس میتوانید یک میانوعده و یک نوشیدنی به دلخواه خود انتخاب کرده و همراه با خانواده خود میل کنید. اگر به این مرکز خرید رفتید، پیست اسکی را فراموش نکنید که بخشی از این مرکز خرید را به خود اختصاص داده و مشهورترین پیست اسکی سرپوشیدهی جهان است. در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید و این سوال که دبی کجا عکس بگیریم در ذهنتان است میتوانید هم در تور عکاسی در دبی که توسط شرکتهای که خدمات گردشگری در این شهر را ارائه میدهند شرکت کنید. ویدا دبی مال (Vida Dubai Mall) یک پروژه مسکونی است که توسط یکی از توسعهدهندگان برجسته املاک در امارات متحده عربی، شرکت ساختمانی اعمار “Emaar Properties” توسعه یافته است.

اینجا همان جایی است که شما در تور دبی گردی حتما باید از آن دیدن کنید. » حتما برای همه پیش آمده وقتی که سرما میخورید بینیتان میگیرد، استفاده از بوخور باعث باز شدن بینی شده و بیماری سریع خوب میشود. این خیابان از عریضترین خیابانهای کشور امارات است که به عنوان شاهرگ اصلی دبی نیز شناخته میشود. در سایر بخش ها نیز به تناسب از فضای معماری ویژه آن کشور بهره برده شده است. ساعات بازدید از موزه توهمات دبی: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب و سایر روزهای هفته و تعطیلات رسمی از 10:00 صبح تا 11:00 شب. ساعت کاری: 10:00 صبح الی 10:00 شب. برای بازدید از این مسجد یک سری تورهای رایگان نیز تشکیل میشود که از ساعت 9 تا 11:30 صبح در روزهای یکشنبه تا 5شنبه اطلاعات کاملی را درباره این مسجد به زبان انگلیسی برای بازدیدکنندگان هتل های دبی ارائه مینمایند. البته به یاد داشته باشید کارت مذکور تنها یک روز اعتبار دارد، بنابراین به هیچ وجه استفاده از آن را به روزهای بعد موکول نکنید.اوتلت مال دبی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. دسترسی به این مکان با تاکسی و اتوبوس امکانپذیر است.

اگر می خواهید مسافت بین ایستگاه مترو و برج خلیفه را پیاده بروید، میتوانید از اتوبوس های خط F13 برای طی کردن این مسیر استفاده کنید. گزینههای دیگری که میتوان پیشنهاد داد استفاده از مترو است. اگر بخواهید از فرودگاه بینالمللی شهر دبی به مرکز شهر بروید، کافی است از خط قرمز رنگ مترو دبی استفاده کنید و در ایستگاه CITY CENTER پیاده شوید. اگر شما هم طرفدار قهوه هستید حتما سری به این موزه بزنید و با کار قهوه سازان بیشتر آشنا شوید. بعد از اینکه در دریاچه یخزده شناکردید حتما به کافه آسمان دبی بروید و یک لیوان شکلات داغ معروف آنجا را بخورید تا گرم شوید. از هتلهایی که معمولا عکاسان از آنها برای سوژهی عکاسی استفاده میکنند میتوان به هتل 5 ستاره آرمانی که در برج خلیفه قرار دارد اشاره کرد که از هر اتاق این هتل نگاه کنید، میتوانید منظره دبی و رقص فوارههای معروف دبی را ببیند. تا گردشگران تور دبی، بهترین خرید را در سفر به دبی داشته باشید. اگر با قایق از نهر دبی می گذرید پس از پیاده شدن در محله بور دبی، اولین جاذبه ای که به آن می رسید، بازار پارچه دبی خواهد بود. از ویژگیهای ساحل مرکاتو دبی، نزدیک بودن آن به مرکز خرید مرکاتو است که این امکان را به گردشگران میدهد تا پس از لذت بردن از ساحل برای صرف غذا و استفاده از امکانات دیگر به این مرکز خرید مراجعه کنند. نکتهی جالبی که در زمان عکاسی از بال دو فرشته دبی وجود دارد این است که برج خلیفه در پشت پس زمینه خواهد بود که به عکس شما جلوهی زیبایی میبخشد. موزهی آینده Museum of the Future به دلیل شرایط کرونا با دو سال تاخیر در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ افتتاح شد. نمای موزهی آینده دبی بیضی شکل و از فولاد ضد زنگ به تعداد 1024 قطعه با طول 14 کیلومتر است که با کمک ربات ساخته شد.

اگر قصد دارید بهترین طعم غذاها را تجربه کنید، بهتر است به فودکورت بی نظیر Dubai Mall بروید. اگر به دنبال تهیهی سوغاتی هستید، و میخواهید با کمترین هزینه آنها را تهیه کنید، میتوانید در «کاونت گاردن» انواع صنایع دستی، جواهرات، لوازم کادویی، لباسهای محلی و اجناس عجیبوغریب را تهیه کنید. در ماه ژانویه (دی ماه) همیشه هزینه اقامت در هتلهای این شهر بیشتر است و تنها برای یک شب باید ۲۷۷ دلار پرداخت کنید. پیست نادالشبا در سال 1986 بعنوان یک پیست اسب دوانی افتتاح شد، و در سال 2009 این پیست تخریب شد و اکنون بعنوان بخشی از تاسیات میدان مسابقه است. راس الخور دبی تالابی است که توسط شهرداری دبی برای جذب تعداد زیادی از پرندهها، سخت پوستان، پستانداران کوچک و ماهیها بازسازی شده و برای نگهداری حیوانات، این تالاب حصار کشی شده است. اگرچه کودکان برای لذت بردن از بسیاری از سرسرههای پارک باید قدشان از 1.2 متر بیشتر باشد، اما کودکان کوچک در منطقه بازی کودکان اسپلشرز، هزارتویی از تونلها، لولهها و فریم های کوهنوردی مناسب برای کودکان، لذت خواهند برد. اما مزیت آکواریوم لاست چمبرز نسبت به آکواریوم دبی این است که برای شما تفریحات متعددی را تدارک دیده است تا بتوایند یک روز کامل را با خانواده و کودکانتان در آن سپری کنید و لذت ببرید. در موزه قهوه فروشگاههایی برای خرید انواع قهوه تدارک دیده شده است.

قهوه دبی بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد. روزهای یکشنبه و چهارشنبه نیز به ازای هر ۱۰۰ درهم خرید میتوانید یک فنجان قهوه مهمان این مرکز شوید.اوتلت مال دبی در مجموع شامل بازار دبی، هتلهای شناور، هتل سوما، هتل بودجه و یک مرکز فرهنگی تفریحی است. یکی از این سوغات دبی شکلات شتری دبی است که طعم شیری دارد و شبیه شترهای کوچک است؛ به همین دلیل به شکلات شتری معروف شده است. عصارهای کاملا کاربردی که در شیشههای کوچک به فروش میرسد. یک شهربازی کوچک (چاکیچیز) برای کودکان خیالتان را از بابت سر نرفتن حوصلهی فرزندتان راحت میکند. همچنین هتل لگولند به بسیاری از جاذبههای گردشگری دبی نیز نزدیک بوده و میتوانید از پارک آبی و شهربازی لگولند نیز لذت ببرید. سیستم امنیتی که در این شهربازی به کار گرفته شده است، مشتریان و گردشگران را قادر میسازد تا با خیالی آسوده و کمترین نگرانی (بدون هزینهی اضافی) در مورد کودکشان مشغول انجام خریدهایشان شوند. پارک آبی لگولند به بهترین شکل ممکن، تفریحات خود را در دو فضای سرپوشیده و بدون سقف تقسیم کرده است و به همین دلیل حتی در گرمترین روزهای سال هم میتوانید به راحتی در این پارک تفریح کنید. شما میتوانید با بستهبندی خوب و دقیق ادویه، بدون اینکه چمدان و لباسهایتان بو بگیرد این سوغاتی خوشبو را برای آشنایان خود ببرید. به خاطر وجود انسولین در شیر شتر کسانی که دیابت دارند بدون هیچ ترسی میتوانند از این نوع شکلات استفاده کنند. البته در بعضی از این شکلاتها از شیر شتر که فواید بسیاری دارد استفاده میشود. «از بوخور چه استفادهای میشود؟ 1.5 دریافت وقت سفارت آمریکا به چه صورتی انجام میشود؟ ساعتهای کاری برج دبی چه زمانهایی است؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 379
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 458
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3363
  • بازدید ماه : 19882
  • بازدید سال : 100292
  • بازدید کلی : 341544
  • کدهای اختصاصی